YouTube CTR

YouTube click-through rate (CTR) prikazuje koliko je korisnika pogledalo video nakon što je registriran kao pojavljivanje. CTR je jedan od najvažnijih pokazatelja na koji se kreatori sadržaja fokusiraju. Ukoliko je nizak, videozapisi sa kanala neće biti prikazivani kao prijedlog ciljnoj grupi dok gledaju sadržaj sličnog tipa na drugim YT kanalima.

Na YouTubeu postoje dvije različite mjerne vrijednosti CTR-a koje možete mjeriti:

  • Prosječni CTR za sve videozapise
  • CTR za svaki pojedinačni video

Prema zvaničnim podacima YouTube-a, polovica kanala na platformi ima CTR od 2-10%, a generalnim dobrim prosjekom se smatra CTR od 4% do 5%.

Za potrebe YouTube kanala klijenta, za samo 14 dana povećali smo CTR sa 1% na 7,7% koristeći brojne dobre prakse poput:

  • Dizajna upečatljivih thumbnaila
  • Istovremene kombinovane google ads promotivne strategije za 4 videa uz segmentaciju ciljne grupe na 4 podgrupe, prilagođene svakom od videa u kampanji
  • Uvjerljiviji video naslovi (click hype, ne click bait)
  • Testiranje različitih kombinacija thumbnaila i naslova
  • Optimizacija videa u skladu sa ključnim riječima branše
  • Poticanje komunikacije sa pratiocima sa popularnih videa na manje popularne
  • Eksperimentisanje sa CTA-ovima na web stranici koji vode do YouTube kanala

CTR je nedvojbeno najbolja metrika koja se može koristiti za provjeru koliko prometa generišu thumbnail i naslovi videozapisa. Visoka stopa CTR-a potiče veći doseg do publike i dugoročno omogućava organski rast uz minimalne ili nikakve troškove promocije.

Objavljeno
Kategorija
bs_BABosanski